vineri, 29 aprilie 2011

Vindecă-mă Tu, Doamne, şi voi fi vindecat; mântuieşte-mă Tu, şi voi fi mântuit

Ieremia 17:14
Vindecă-mă Tu, Doamne, şi voi fi vindecat; mântuieşte-mă Tu, şi voi fi mântuit
; căci Tu eşti slava mea!
Iacov 5:16
Mărturisiţi-vă unii altora păcatele şi rugaţi-vă unii pentru alţii, ca să fiţi vindecaţi. Mare putere are
rugăciunea fierbinte a celui neprihănit.
Faptele apostolilor 4:30
şi întinde-Ţi mâna, ca să se facă tămăduiri, minuni şi semne prin Numele Robului Tău celui sfânt,
Isus.”
Vindecări prin diferite medicamente sau obiecte
2 Împăraţi 20:7
Isaia a zis: „Luaţi o turtă de smochine.” Au luat-o şi au pus-o pe umflătură.
 Şi Ezechia s-a vindecat.
Matei 14:36
Bolnavii Îl rugau să le dea voie numai să se atingă de poala hainei Lui. 
Şi toţi câţi s-au atins s-au vindecat
                                                     Eliberări
Luca 7:21
Chiar în clipa aceea, Isus a vindecat pe mulţi de boli, de chinuri, de duhuri rele,
 şi multor orbi le-a dăruit vederea.
Luca 8:36
Cei ce văzuseră cele petrecute le-au povestit cum fusese vindecat cel stăpânit de draci.
Luca 9:42
Pe când venea băiatul, dracul l-a trântit la pământ şi l-a scuturat cu putere.
 Dar Isus a certat duhul
necurat, a vindecat pe băiat şi l-a dat înapoi tatălui său.
Luca 6:18
Cei chinuiţi de duhuri necurate erau vindecaţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu